گزارشی از تجمع مردم عراق علیه منافقین

با نزدیک شدن به پایان مهلت دولت عراق به گروه تروریستی منافقین برای خروج از خاک این کشور مردم عراق در تجمعات گوناگون خواستار عملی شدن این مسئله شدند.


تظاهرکنندگان عراقی با تجمع در میدان التحریر بغداد با اشاره به جنایت های گروه تروریستی منافقین در زمان رژیم سابق، ادامه حضور اعضای این گروه در عراق را تهدیدی برای امنیت ملی این کشور دانستند.
عادل فیاض خبرنگار شبکه تلویزیونی المنار در بغداد گفت:

با نزدیک شدن به پایان مهلت دولت عراق به گروه تروریستی منافقین برای خروج از خاک این کشور مردم عراق در تجمعات گوناگون خواستار عملی شدن این مسئله شدند.alt



تظاهرکنندگان عراقی با تجمع در میدان التحریر بغداد با اشاره به جنایت های گروه تروریستی منافقین در زمان رژیم سابق، ادامه حضور اعضای این گروه در عراق را تهدیدی برای امنیت ملی این کشور دانستند.

عادل فیاض خبرنگار شبکه تلویزیونی المنار در بغداد گفت: تظاهرکنندگان در میدان التحریر بغداد از جمله سران عشایر عراقی این پیام را ارسال کردند که همان طور که اشغالگران آمریکایی از عراق عقب نشینی کردند، سازمان منافقین خلق هم باید از عراق خارج شود.
یکی از شرکت کنندگان در این تظاهرات گفت: ما از مجلس نمایندگان و نخست وزیر می خواهیم شیاطین خلق را از خاک کشور ما که آن را ویران کردند، بیرون کنند.
یک زن عراقی هم اظهار داشت: ما خواهان عملی شدن مصوبه دولت عراق در مورد بیرون کردن سازمان تروریستی خلق هستیم. یک شهروند عراقی تصریح کرد: این گروه ساخته و پرداخته شیطان بزرگ علیه جمهوری اسلامی ایران است. این گروه در پشت پرده در بسیاری از مصیبت هایی که رخ می دهد، دست دارد. از جمله این موارد سرکوب انتفاضه الشعبانیه و قتل آیت الله محمود طالقانی است.
گزارشگر این شبکه ادامه داد: تظاهرکنندگان تاکید کردند حضور این گروه در خاک عراق نقض حاکمیت ملی این کشور است. آنها همچنین از بعضی طرفهای سیاسی که براساس خواست قدرت های خارجی، خواهان باقی ماندن اعضای این گروه در خاک عراق هستند، انتقاد کردند.
تظاهرکنندگان گروه خلق را تهدیدی برای امنیت عراق و روابط این کشور با کشورهای همسایه دانستند.
یک مرد عراقی گفت: ما فراموش نخواهیم کرد که گروه تروریستی خلق در اعدام ملت عراق دست داشتند.
گزارشگر این شبکه اضافه کرد: دولت عراق خالی کردن اردوگاه اشرف را که سی سال است در اختیار گروه صدر قرار دارد، تصویب کرد. دولت عراق می خواهد کسانی که در اردوگاه هستند و تابعیت کشورهای دیگر را دارند به آن کشورها منتقل شوند و بقیه هم به ایران یا کشور ثالث بروند.
در همین رابطه، سردبیر روزنامه مصری الانوار گفت: عقب نشینی اشغالگران آمریکایی از عراق یک شکست راهبردی و یک پیروزی برای نیروهای مقاومت در منطقه خواهد بود و بخشی از این پیروزی نیز مدیون ایران است. به گزارش شبکه تلویزیونی سوریه، عادل الجوجری افزود: خروج نیروهای اشغالگر آمریکایی از عراق یک شکست راهبردی است زیرا دولت آمریکا که با اهداف متعدد و راهبرد به عراق آمده بود به هیچ وجه موفقیتی کسب نکرد و علت آن نیز مقاومت شریف و شجاع بود که نیروهای مقاومت توانستند به این دشمن خسارات سنگین جانی و تجهیزات اقتصادی وارد کنند. حتی این مقاومت باعث وارد شدن ضرباتی به اقتصاد آمریکا شد و تظاهرات وال استریت را اشغال کنید نیز بیانگر ناکامی اقتصادی در نتیجه شکست راهبردی آمریکایی ها در عراق است.

منبع ساجد

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:49 ب.ظ http://shokuhepars.blogsky.com

فونتی که بکار بردی خیلی بزرگه.
فونتت رو بذار روی "1"

عکس هم کم داره وبلاگت.
براش طراحی کن.
کاری هم اگه داشتی توی وبلاگ شکوه پارس پیام بذار و سوالاتت رو بپرس.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد