ایران الگوی تمام ملت‌ها در بیداری اسلامی است


خبرگزاری فارس: دبیرکل اتحادیه دانشجویان فلسطین گفت: ایران الگوی تمام ملت‌ها در بیداری اسلامی است و انقلاب شما به رهبری روح الله، یک راه علمی بود.


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عمار زارع شب گذشته در یادواره شهدای سادات شهرستان ساری اظهار داشت: امروز به ملاقات مردمی در مازندران آمدم که 10 هزار شهید تقدیم کرده‌اند.
وی با بیان اینکه ما متکی به پرچم و هدف واحد هستیم، اضافه کرد: من از فلسطینی می‌گویم که قلب من است، سرزمینی که به اجبار آن را ترک کردم، ابتدا اشکم و سپس خونم را برای سرزمینم ریختم.
زارع با اشاره به اینکه فلسطین پر از خون است، گفت: بر دیوارهای غزه خون می‌ریزد، مردم در وضع اسفناکی هستند و این وضعیت مردم فلسطین است

این مسئول با بیان اینکه فلسطین از نهر است تا بحر، ادامه داد: فلسطین دچار مشکلاتی است که حتی کوه هم نمی‌تواند تحمل کند.
دبیرکل اتحادیه دانشجویان فلسطین خاطرنشان کرد: قتل، تخریب و خون‌ریزی زندگی ما را به جهنم تبدیل کرده است.
زارع در بیان وضعیت زندگی فلسطینی‌های خارج از وطن یادآور شد: نیمی از فلسطینی‌ها در خارج از سرزمین خود زندگی می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه 300 هزار نفر در لبنان زندگی می‌کنند که وضع مناسبی ندارند، گفت: یک میلیون نفر پناهنده فلسطینی در اردن و 500 هزار نفر هم در سوریه هستند.
دبیرکل اتحادیه دانشجویان فلسطین با بیان اینکه 15 هزار فلسطینی در عراق زندگی می‌کردند، ادامه داد: پس از اشغال عراق توسط آمریکا، این افراد عراق را ترک کرده و در مرزها ساکن شدند و همواره صابر و مقاوم بودند.
این مسئول با اشاره به اینکه آرزوی تحقق بیداری اسلامی فرا رسید، ابراز داشت: ملت اسلام بیدار شده و حاکمان زورگو را برانداختند.
زارع با بیان اینکه ایران خانه دوم من است، تصریح کرد: ایران به استکبار "نه" گفت و تن به ظلم و استبداد نداد.
وی یادآور شد: ایران هر روز با یک سلاح و یک شیوه در مقابل دولت‌های زورگو می‌جنگد.
دبیرکل اتحادیه دانشجویان فلسطین با بیان اینکه ایران می‌خواهد نیروی اتمی به دست آورد، اضافه کرد: تایید می‌کنم که ایران باید کشوری اتمی شود.
این مسئول ادامه داد: ای ایرانیان، ای مردم قهرمانی که پرچم اسلام را برافزاشتید، شما آخرین امید ما هستید.
زارع با بیان اینکه ایران ملت مسلمان را ذلیل نکرد، بیان داشت: ایران الگوی همه ملت‌ها در بیداری اسلامی است و انقلاب شما به رهبری روح الله، یک راه علمی بود.
وی با اشاره به اینکه می‌دانم شما سربازان و حزب خدا هستید، تصریح کرد: حزب خداوند پیروز است.
این مسئول با بیان اینکه قلب‌های ما با ایرانیان است، خاطرنشان کرد: از شما می‌خواهم با فتنه بجنگید.
دبیرکل اتحادیه دانشجویان فلسطین با اشاره به اینکه آرزوی مشترک ما آزادی فلسطین است، اذعان داشت: به زودی در فلسطین نماز می‌خوانیم و غرب بداند به این آرزو خواهیم رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد